  • 1. Data: 2006-03-28 12:02:30
    Temat: Zmiana pracy a zasiłek rodzinny
    Od: "Janusz" <f...@w...pl>

    Witam wszyskich. Od sierpnia 2005 pracuje w nowym zakładzie pracy. do tej
    pory moje dochody były na tyle wysokie że nie należał sie nam zasiłek
    rodzinny. w nowej pracy dochody są troche mniejsze i wg wszystkich moich
    wyliczeń ten zasiłek by się należał , ale po wyliczeniach US dochód na 1
    osobę przekracza kwotę, która pozwoliłaby na ubieganie się o ten zasiłek. I
    tu moje pytanie:
    -w jaki sposób US oblicza dochód
    -czy jeżeli w poprzednim roku były dośc duże odliczenia z tytułu remontu
    mieszkania to zwrot z US też się wlicza do dochodu
    -jeżeli rozliczałem się razem z żoną(PIT 37) to którą sumę podatku US bierze
    pod uwagę
    Za wszystkie wskazówki będę bardzo wdzięczny i z góry dziękuje za wszelkie
    podpowiedzi. Pozdrawiam.:-)