  • 1. Data: 2006-03-28 09:32:31
    Temat: Dopłaty z Unii - pewnie nie na temat ale przeczytajcie
    Od: Rafal Majda <r...@p...fm>

    Witam,

    Wiem że NTG ale przeczytajcie:

    Nie znalazłem grupy dyskusujnej która może mi pomóc. Moze wy znacie
    jakąś grupę?

    Szukam informacji na temat dopłat z unii lub innych do oczyszczalni
    którą chcę wybudować przy swoim domu.

    Pozdrawiam,
    Rafal

  • 2. Data: 2006-03-28 09:45:06
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal Majda" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Wiem że NTG ale przeczytajcie:
    >
    > Nie znalazłem grupy dyskusujnej która może mi pomóc. Moze wy znacie jakąś
    > grupę?

    alt.pl.unia-europejska , ale tam nie za wiele sie dzieje...

    > Szukam informacji na temat dopłat z unii lub innych do oczyszczalni którą
    > chcę wybudować przy swoim domu.

    zajrzyj na strone www wlasciwego dla miejsca zamieszkania Wojewodzkiego
    Funduszu Ochrony Srodowiska i Gospodarki Wodnej. Tam sa preferencyjne zrodla
    finansowania, byc moze tez sie zalapiesz, ale muszisz dokladnie przeczytac
    dokumenty i sprawdzic, czy sie kwalifikujesz...

    K.