  • 1. Data: 2006-03-28 07:35:28
    Temat: zatrudnienie studenta / zus / wzor umowy
    Od: Tmi <d...@v...pl>

    Witam,

    Prowadze DG i chcialbym zatrudnic tak by uniknac wszystkich absurdalnych
    kosztow: ZUS itd. Wiem, ze jest taka mozliwosc zdaje sie:
    * umowa zlecenie (dzielo?)
    * student
    * do 26 roku zycia.

    Czy ktos z Was ma moze wzor umowy dla takiej osoby, zlecenie (dzielo),
    telepraca?

    Dzieki.

    T.

  • 2. Data: 2006-03-29 08:09:40
    Temat: Re: zatrudnienie studenta / zus / wzor umowy
    Od: Tmi <d...@v...pl>

    Tmi napisał(a):
> [...]
    > * student
    > * do 26 roku zycia.
    >
    > Czy ktos z Was ma moze wzor umowy dla takiej osoby, zlecenie (dzielo),

    Zastanawia mnie tez czy to moze byc uczelnia prywatna?

    T.