  • 1. Data: 2006-01-02 08:58:46
    Temat: Zmiany?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Witam,
    Ktos wie jakie zmiany w podatkach czekaja drobnych przedsiebiorcow (DG)
    w 2006 roku? I jesli by był miły skrótowo i haslowo napisac, to bylbym
    wdzieczny :) Slyszalem o innym zaokraglaniu podatkow i o jakichs
    strasznych karach wiezienia za zle wypelnienie pitow :|
    Pozdrawiam,
    hsan
    --
    2006 i brak mi pomyslu na siga...

  • 2. Data: 2006-01-02 09:10:35
    Temat: Re: Zmiany?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Hikikomori San wrote:

> [...]
    > wdzieczny :) Slyszalem o innym zaokraglaniu podatkow i o jakichs
    > strasznych karach wiezienia za zle wypelnienie pitow :|

    I jeszcze jedno pytanko - czy cos stoi na przeszkodzie, aby 2006 rok
    wpisywac dalej do KPiR, ktora rozpoczalem w 2005 roku? Bo jakas taka
    wydajna ksiege sobie kupilem, a ja pozycji zakupu jak i sprzedazy mam
    malo... A nie bardzo mi zalezy, zeby miec kolekcje ksiag zapisanych w
    1/4 ...

    --
    2006 i brak mi pomyslu na siga...

  • 3. Data: 2006-01-02 10:52:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Jan 2006, Hikikomori San wrote:

> [...]

    ??

    > I jeszcze jedno pytanko - czy cos stoi na przeszkodzie, aby 2006 rok
    > wpisywac dalej do KPiR, ktora rozpoczalem w 2005 roku?

    Formalnie tak. Nowy rok - nowa księga.
    Trzeba spytać o definicję księgi :)

    > Bo jakas taka
    > wydajna ksiege sobie kupilem

    To zadaj inne pytanie: czy jest zakaz żeby dwie księgi były
    razem zbroszurowane (w jeden tom).
    Z góry zapodaję że ja nie znam i nie widzę przeciwwskazań :)
    (ale kilka stron wolnych bym sobie między jednym i drugim tomem
    zostawił - na korekty ! Oczywiscie *oprócz* strony na ktorej
    robi się rozliczenie korekty magazynowej i wyliczenie przychodu)

    > A nie bardzo mi zalezy, zeby miec kolekcje ksiag zapisanych
    > w 1/4 ...

    Masz kompa.... OpenOffice widziałeś ?
    Co ci wadzi wpisywanie tych 5 pozycji miesięcznie na krzyż do
    arkusza kalkulacyjnego i sporządzenie wydruków ?
    Mnie jak dotąd kosztowało to kilka korekt i znalezienie 2 błędów
    przez kontrolę :] (CTL-C/CTL-V i zapomniałem poprawić kwoty
    w fakturach za telefon a raz wkleiłem podwójnie :>)
    Za to pełny luksus: US wzywa na czynności wyjaśniające to ich
    pytasz czy i co z KPiR im wydrukować :) (zamiast walczyć z próbami
    skserowania)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-01-02 11:51:02
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Masz kompa.... OpenOffice widziałeś ?
    (...)
    > Za to pełny luksus: US wzywa na czynności wyjaśniające to ich
    > pytasz czy i co z KPiR im wydrukować :) (zamiast walczyć z próbami
    > skserowania)

    Wlasnie to jest opcja do ktorej tez sie sklaniam :)

    --
    2006 i brak mi pomyslu na siga...

  • 5. Data: 2006-01-02 12:16:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    A jak to wygląda od strony prawnej
    w zakresie ponoszenia kosztów tych kopii czy wydruków?
    Chodzi o dokumenty w ramach czynności sprawdzających,
    a nie w czasie kontroli.

  • 6. Data: 2006-01-02 14:51:35
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    > zostawił - na korekty ! Oczywiscie *oprócz* strony na ktorej
    > robi się rozliczenie korekty magazynowej i wyliczenie przychodu)

    Specjalnej strony na wyliczenie przychodu ????????????

    latet

  • 7. Data: 2006-01-02 15:05:55
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik latet <l...@l...pl>
    w wiadomości <news:dpbejm$cb2$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > Specjalnej strony na wyliczenie przychodu ????????????

    punkt 22. załącznika do odpowiedniego rozporządzenia ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2006-01-02 16:00:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Jan 2006, cef wrote:

    > A jak to wygląda od strony prawnej
    > w zakresie ponoszenia kosztów tych kopii czy wydruków?
    > Chodzi o dokumenty w ramach czynności sprawdzających,
    > a nie w czasie kontroli.

    AFAIK US ma obowiązek zrobić je we własnym zakresie.
    Ale z paczką "do zostawienia" zaoszczędza się
    trochę czasu... :)
    No i uzgodniwszy z góry czego chcą można nie nosić
    hm... "oryginałów" (wydruków).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 9. Data: 2006-01-02 16:02:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Jan 2006, latet wrote:

    > Specjalnej strony na wyliczenie przychodu ????????????

    ...latet, toć mówię że rozporządzenie miałeś dwa lata temu
    przeczytać !! Z załącznikiem, zresztą sam kiedyś marudziłem
    i oberwałem za drobiazg który właśnie w załączniku był,
    a to jest integralna część rozporządzenia.
    Załącznik bodaj nr 2 "objaśnienia" (załącznik nr 1 to wzór
    księgi, AFAIR).

    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 10. Data: 2006-01-02 16:55:56
    Od: "latet" <l...@l...pl>

> [...]
    > a to jest integralna część rozporządzenia.
    > Załącznik bodaj nr 2 "objaśnienia" (załącznik nr 1 to wzór

    Oj, no to przynajmniej podajcie prawidłową nazwę tego
    rozporządzenia, to daj bóg gugle mi znajdą.

    Dzieki,

    latet