  • 11. Data: 2002-09-24 20:00:12
    Temat: Re: Zus i nadpłata
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Bo w Zabrzu są świadome i mądre panie, które wiedzą, że ZUS podpisał
    > umowy z wytwórniami papieru, które żyją dzieki temu, że co miesiąc
    > składa się tysiące papierków... Jakby nie można np. raz na kwartał,
    > skoro zmiana składek jest raz na kwartał... Albo tylko w momencie
    > zmiany w firmie, a płacić regularnie bez papierków... Ech! I jeszcze
    > się panie w Zabrzu burzą jak im mówię, że haracz ściągają :-)

    Taa... Mieliśmy błąd w postaci złego przyporządkowania RSA i RNA do DRA.
    Ot, zły numerek na raportach. Efekt? "Niech pan najlepiej jeszcze raz
    cały komplet złoży" ;)

    --
    Na razie | Signature Wizard wykonał nieprawidłową operację i zostanie
    Marcin | zakończony. Jeżeli problem będzie się powtarzał...

  • 12. Data: 2002-09-26 11:53:05
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 24 Sep 2002 09:51:55 +0200), Nikt
    <n...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Przypominam, że w pierwszym roku nowego systemu właśnie tak raz na
    >kwartał składało się DRA. I jaki skutek? Do dzisiaj ZUS nie jest w
    >stanie przekazać do Funduszy Emerytalnych pieniędzy z tych nie
    >złożonych deklaracji pomimo, że ma zaksięgowany wpływ pieniędzy.
    >Tłumaczą to oczywiście błędami systemu komputerowego

    A wiesz co mnie to obchodzi? Winny jest system, a nie to, że składano
    raz na kwartał!

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)