  • 1. Data: 2003-07-07 20:00:00
    Temat: Zwolnienie z VAT
    Od: "Barbara" <b...@w...pl>

    Zajerestrowalam dzialalnosc gosp.w 1999 r.,druki zgloszeniowe wyslalam
    poczta listem poleconym ,otrzymalam wezwanie do okazania potwierdzenia
    zlozenia zwolnienia z VAT. Problem z tym ze potwierdzenie wyslania do US
    posiadam ale kopii drukow zlozonych nie moge znalezc (wszystko bylo razem w
    jednej kopercie).Co robic ? Poradzcie?
    pozdrawiam B.

  • 2. Data: 2003-07-09 06:11:21
    Temat: Re: Zwolnienie z VAT
    Od: "Ewfka" <e...@w...pl>

    Jeśli żąda tego ktoś inny niż US to możesz wystąpić do US o wydanie
    duplikatu z wyjaśnieniem dlaczego występujesz o taki duplikat, trochę to
    trwa ale na pewno wydają. Jeśli wymaga tego od ciebie US to radzę zrób takie
    samo zgłoszenie w postaci jaką miało gdy wysyłałaś je do US i napisz kopia i
    dodaj do tego potwierdzenie nadania z poczty lub inny dowód potwierdzający
    to że zgłoszenie zostało wysłane. Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia jak
    wygląda takie zgłoszenie, tzn. czy jest na to jakiś urzędowy druk czy
    wewnętrzny, ale ja starałabym się właśnie tak to załatwić.
    Pozdrawiam
    Ewa

  • 3. Data: 2003-07-09 21:07:57
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a e...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > powiedziawszy nie mam pojęcia jak wygląda takie zgłoszenie, tzn. czy
    > jest na to jakiś urzędowy druk czy wewnętrzny, ale ja starałabym się

    Zdaje sięże był to druk VAT-6

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert

  • 4. Data: 2003-07-10 16:15:07
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    > Zdaje sięże był to druk VAT-6

    na pewno VAT-6

    a ja sie zapytam, czy jesli nie bede VATowcem ze wzgledu na niski obrot tez
    musze taki druk skladac?

  • 5. Data: 2003-07-12 09:00:33
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Tako rzecze n...@s...pl:

    > na pewno VAT-6
    >
    > a ja sie zapytam, czy jesli nie bede VATowcem ze wzgledu na niski
    > obrot tez musze taki druk skladac?

    Dziś już nie musisz, ponieważ jesteś ustawowo zwoliony z VAt do momentu
    przekroczenia obrotu 10000 euro (zdaje się że w tym roku 40900zł) ale
    kiedyś trzeba było złożyć VAT-6, a zdaje się że pytanie dotyczyło czasów
    dawniejszych.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King