  • 1. Data: 2003-07-07 18:55:07
    Temat: wynajęty samochód
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    Wynajęliśmy jako sp. z o.o. samochód ciężarowy dla realizacji naszych zleceń
    w firmie, która samochody wynajmuje. Dostajemy na to faktury VAT.

    Koszty eksploatacji samochodu (tj. paliwo) musimy oczywiście zapewniać sobie
    sami. I teraz pytania:
    - czy VAT od wynajmu samochodu mogę odliczyć??
    - czy koszty paliwa czy mogę bezpośrednio dawać w KUP??
    - czy mogę odliczyć VAT z faktur na paliwo??

    proszę o rady
    Magda

  • 2. Data: 2003-07-08 07:51:49
    Temat: Re: wynajęty samochód
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - czy koszty paliwa czy mogę bezpośrednio dawać w KUP??
    > - czy mogę odliczyć VAT z faktur na paliwo??

    Ograniczenia (nie odl. VAT od paliwa, ewidencja przebiegiu ...) dotyczą
    tylko samochodów osobowych (dokładniej pojazdów do 500 kg ...), stąd na
    wszystkie Twoje pytania odpowiedź jest: TAK.
    Iwona Ś.