  • 1. Data: 2006-09-05 08:39:29
    Temat: Zwrot 50% za kase fiskalna
    Od: "aaa" <b...@o...pl>

    Witam

    Od 1 wrzesnia mam zafiskalizowana kase, nie jestem VAT-owcem (wszystkie
    towary na kasie wprowadzone w STAWCE ZWOLNIONEJ). Czy zeby dostać zwrot 50%
    tej kasy (domyślam sie że 50% od kwoty netto) to mam składać w US jakieś
    papierki? Czy jest to dokonywane " z urzędu". Jesli tak to jakie i czy jest
    na to określony czas?
    Wcześniej, przed fiskalizacja składałewm zawiadomienie o tym iż wprowadzam
    kasę..

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-05 12:12:59
    Temat: Re: Zwrot 50% za kase fiskalna
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "aaa" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > towary na kasie wprowadzone w STAWCE ZWOLNIONEJ). Czy zeby dostać zwrot
    > 50% tej kasy (domyślam sie że 50% od kwoty netto)

    brutto

    > to mam składać w US jakieś papierki? Czy jest to dokonywane " z urzędu".
    > Jesli tak to jakie i czy jest na to określony czas?

    Zloz pismo o dokonanie zwrotu

    > Wcześniej, przed fiskalizacja składałewm zawiadomienie o tym iż wprowadzam
    > kasę..

    Darek