  • 1. Data: 2010-01-18 14:32:04
    Temat: Zwrot VAT przy sprzedaży wyłącznie na 22%
    Od: Asen <a...@g...com>

    Kiedyś był limit na zwrot podatku na konto płatnika - max 22% z obrotu
    wg stawek niższych niż 22%.
    Oczywiście poza środkami trwałymi.

    Dzisiaj ten przepis jest zniesiony, ale nie mogę się doczytać w jakim
    okresie można żądać zwrotu. 60 dni czy 180?
    Program nie chce mnie przepuścić do pola (60) w terminie 60 dni,
    ewentualnie przepuszcza w polu (61) w terminie do 180.
    Czytałem art. 87 ustawy o VAT, ale tam zbyt oględnie pisze, bądź
    wcale.

  • 2. Data: 2010-01-18 18:10:04
    Temat: Re: Zwrot VAT przy sprzedaży wyłącznie na 22%
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Asen wrote:
> [...]
    > ewentualnie przepuszcza w polu (61) w terminie do 180.
    > Czytałem art. 87 ustawy o VAT, ale tam zbyt oględnie pisze, bądź

    Chyba jakis inny artykuł czytaleś: jest tam wszystko.
    Art 87.2 - 87.5a - 87.6
    60 dni jest w trybie zwykłym.
    Program pewnie nie zaktualizowany.