  • 1. Data: 2010-01-18 08:59:53
    Temat: Sporządzanie deklaracji PIT
    Od: "janek" <a...@w...pl>

    Czy biuro rachunkowe ( posiadajace licencję Ministra Finansów ) może
    sporządzać PIT dla osob fizycznych nie prowadzacych działalności
    gospodarczej

    janek

  • 2. Data: 2010-01-18 09:03:04
    Temat: Re: Sporządzanie deklaracji PIT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 18-01-2010 09:59, janek pisze:
    > Czy biuro rachunkowe ( posiadajace licencję Ministra Finansów ) może
    > sporządzać PIT dla osob fizycznych nie prowadzacych działalności
    > gospodarczej

    Może.

    --
    *** Stosujesz się do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-01-18 09:05:30
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 18-01-2010 10:03, Maddy pisze:

    > Może.

    I tak dla uściślenia - to nie biuro posiada licencje.
    Licencja jest wydawana konkretnej osobie. A więc osoba posiadająca
    licencję może porządzić PIT dla OF nie prowadzącej DG.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2010-01-18 09:18:52
    Od: "janek" <a...@w...pl>

    Pytałem bo właściciel biura rachunkowego który ma uprawnienia doradzcy
    podatkowego twierdzi , że tylk doradzcy podatkowi mogę sporządzać pit-y dla
    O F
    , może chodziło mu o konkurencję

    Janek

  • 5. Data: 2010-01-18 09:45:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 18-01-2010 10:18, janek pisze:
> [...]
    > podatkowego twierdzi , że tylk doradzcy podatkowi mogę sporządzać pit-y dla

    Nieładnie. Nieetycznie.

    Od paru lat licencjonowani księgowi mogą sporządzać deklaracje podatkowe
    dla osób "z ulicy" (bo dla osób fizycznych którym prowadzą księgi mogli
    zawsze) i doradca podatkowy powinien to wiedzieć.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2010-01-18 09:54:02
    Od: "janek" <a...@w...pl>

    To tak naprawdę czym doradcy się różnią od tych co mają Lic MF w zakresie
    swoich czynnosci , w PKD jest ten sam dla obu numer 69,20,Z

    pozdr i dziękuje

    janek

  • 7. Data: 2010-01-29 09:45:25
    Od: poradypit poradypit <p...@g...com>

    Witam

    W prosty i szybki sposób można się rozliczać przez korzystanie z
    darmowych programów do wypełniania formularza PIT.
    Jest wiele takich programów. W tym roku pobrałam sobie ten
    program:http://program-pit.net/

    pozdrawiam