1. Data: 2006-02-22 07:34:30
Temat:Zwrot VAT za mat. budowlane - cement i wylewki?
Od:g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Ten sam temat zarzuciłem tesz na grupę "budowanie".

Remontowałem dom i wykonałem nowe wylewki na styropianie wewnątrz pomieszczeń.
Czy VAT z faktur za cement za owe wylewki można odliczyć?
Nie jest to wprost określone. Cement oczywiście można, ale czy zakres robót -
wylewki w to wchodzi?

Pzde grem1

2. Data: 2006-02-22 15:42:49
Temat:Re: Zwrot VAT za mat. budowlane - cement i wylewki?
Od:"Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy VAT z faktur za cement za owe wylewki można odliczyć?
> Nie jest to wprost określone. Cement oczywiście można, ale czy zakres

A czy VAT za roboty budowlane wzrósł?
Jest wykaz materiałów budowlanych, a nie ma wykazu robót, co świadczyć może,
że dotyczy to tylko materiałów.

3. Data: 2006-02-23 10:12:01
Od:g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A czy  VAT za roboty budowlane wzrósł?
> Jest wykaz materiałów budowlanych, a nie ma wykazu robót, co świadczyć może,
> że dotyczy to tylko materiałów.

Moje pytanie nie dotyczy VATu za usługę tylko czy można odliczyć cement który
był zużyty na wylewki. W ustawie nie ma wprost napisane (chyba) o wylewkach.