  • 1. Data: 2006-02-22 07:34:30
    Temat: Zwrot VAT za mat. budowlane - cement i wylewki?
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam.

    Ten sam temat zarzuciłem tesz na grupę "budowanie".

    Remontowałem dom i wykonałem nowe wylewki na styropianie wewnątrz pomieszczeń.
    Czy VAT z faktur za cement za owe wylewki można odliczyć?
    Nie jest to wprost określone. Cement oczywiście można, ale czy zakres robót -
    wylewki w to wchodzi?

    Pzde grem1

  • 2. Data: 2006-02-22 15:42:49
    Temat: Re: Zwrot VAT za mat. budowlane - cement i wylewki?
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

> [...]
    > Czy VAT z faktur za cement za owe wylewki można odliczyć?
    > Nie jest to wprost określone. Cement oczywiście można, ale czy zakres

    A czy VAT za roboty budowlane wzrósł?
    Jest wykaz materiałów budowlanych, a nie ma wykazu robót, co świadczyć może,
    że dotyczy to tylko materiałów.

  • 3. Data: 2006-02-23 10:12:01
    Od: g...@p...onet.pl

    > A czy  VAT za roboty budowlane wzrósł?
    > Jest wykaz materiałów budowlanych, a nie ma wykazu robót, co świadczyć może,
    > że dotyczy to tylko materiałów.

    Moje pytanie nie dotyczy VATu za usługę tylko czy można odliczyć cement który
    był zużyty na wylewki. W ustawie nie ma wprost napisane (chyba) o wylewkach.