  • 1. Data: 2006-02-21 21:54:02
    Temat: Rozliczenie podatków
    Od: "psi2338" <p...@w...pl>

    Witajcie.

    Mam takie do was pytanie związane z rozliczeniem się za rok 2005.

    A mianowicie pracuję w firmie X gdzie moja pensja miesieczna za jeden miesiąc
    wynosi 3760 zł brutto /stałe zatrudnienie/

    Pracuję dodatkowo w jednej z firm na umowę zlecenie i dostałem od nich PIT 8B za
    wykonana prace za rok 2005. /Rozliczanie umowy zlecenia było c miesiąc/
    opiewający na kwotę : przychud 30000 zł - dochód 24000 zł.

    Dodatkowo korzystam z ulgi budowlanej i mam w sumie faktury na materiały
    budowlane na kwotę 16000 zł brutto.

    moje pytanie jak to ugryżś jak ja mam się rozliczyć i ile ewentualni emogę
    liczyć na zwrot podatku ewentualnie ile ja muszę dopłacić. /oczywiście
    orientacyjne/

    Aha jak ma to jakieś znaczenie jestem studentem

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-21 22:24:02
    Temat: Re: Rozliczenie podatków
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    psi2338 wrote:

    > moje pytanie jak to ugryżś jak ja mam się rozliczyć i ile ewentualni emogę
    > liczyć na zwrot podatku ewentualnie ile ja muszę dopłacić. /oczywiście
    > orientacyjne/

    orientacyjnie to sobie policz.
    www.pity.pl