  • 1. Data: 2011-02-24 17:02:53
    Temat: Zwrot VAT za zużyte wydatki?
    Od: Alex <r...@y...com>

    Czy przechodząc na zwolnienie podmiotowe powinienem zwrócić VAT
    (naliczony, który sobie wcześnie odliczyłem) od wydatków które zostały
    już w pełni zużyte, zamortyzowane? Moim zdaniem nie, ale jaki przepis
    o tym mówi?

  • 2. Data: 2011-02-26 00:32:09
    Temat: Re: Zwrot VAT za zużyte wydatki?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Feb 2011, Alex wrote:

> [...]
    > (naliczony, który sobie wcześnie odliczyłem) od wydatków które zostały
    > już w pełni zużyte, zamortyzowane? Moim zdaniem nie, ale jaki przepis

    Mówi o tym brak przepisu :>
    Jak wolisz inaczej: podaj przepis, który stanowi że oddychanie
    nie jest opodatkowane.

    pzdr, Gotfryd