  • 1. Data: 2010-04-21 11:46:30
    Temat: Zwrot VATu - wniosek do VAT7
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Witam,
    prowadzę DG (usługi konsultingu IT dla klientów zagranicznych),
    płatnik VATu (vat-ue), rozliczanie kwartalne.
    W I kwartale wystawiłem 2 faktury na usługi doradztwa w zakresie
    oprogramowania komputerowego na około 70tys PLN (klient zagraniczny,
    faktura z "VAT rozlicza nabywca" - usługi wewnątrzwspólnotowe). Miałem
    faktur zakupu w PL na około 10 tys netto.
    W jakie informacje powinien zawierać wniosek o zwrot w terminie 60dni
    (może jakiś przykład)? Czy muszę przekazywać wraz z wnioskiem kopię
    faktur zakupu/sprzedaży?
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 2. Data: 2010-04-21 12:00:09
    Temat: Re: Zwrot VATu - wniosek do VAT7
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemek wrote:

    > W jakie informacje powinien zawierać wniosek o zwrot w terminie 60dni
    > (może jakiś przykład)?

    Piszesz, że chcesz zwrot. Możesz opisać ogólnie z czego on wynika
    (charakter działalnosci) Motywujesz to następująco:
    "potrzebuję tych pieniedzy teraz".
    Możesz bardziej dyplomatycznie/delikatniej to wyrazić.

    Czy muszę przekazywać wraz z wnioskiem kopię
    > faktur zakupu/sprzedaży?

    Nie musisz. Jak będzie potrzeba, to poproszą o kopie