  • 1. Data: 2005-04-16 23:44:29
    Temat: Zwrot podatku?
    Od: "RŁS" <a...@g...pl>

    Dochod w roku 2004: równo 3500 zł. Zadnych skladek (student). Praca na um.
    zlecenie. Nie wiem czy dobrze liczyłem, ale po uwzględnieniu kosztow
    uzyskania przychodu wyszlo mi, ze podatek do zaplacenia wynosi 1,92, a 530,1
    podlega zwrotowi. Czy popelnilem jakis blad, czy faktycznie dostane ten
    gigantyczny ;) zwrot ?

  • 2. Data: 2005-04-17 02:37:55
    Temat: Re: Zwrot podatku?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    RŁS wrote:
> [...]
    > podlega zwrotowi. Czy popelnilem jakis blad, czy faktycznie dostane ten

    Podatek jest albo do zapłacenie, albo do zwrotu, nie może być i do
    zapłacenia, i do zwrotu.
    Coś pop... kolego.
    ale zwrot w takiej wysokości jest możliwy, bo właśnie do 3000 można
    zarobić "bez podatku", czyli, że go potem oddają.
    zajrzyj tu
    www.pity.pl
    ściagnij, zainstaluj i przeklep cyferki gdzie trzeba.
    reszta policzy się samo.

  • 3. Data: 2005-04-17 13:11:13
    Od: "RŁS" <a...@g...pl>

    Użytkownik witek
    > Podatek jest albo do zapłacenie, albo do zwrotu, nie może być i do
    > zapłacenia, i do zwrotu.
    > Coś pop... kolego.

    W jednym z programikow wyskoczylo mi wlasnie cos takiego, ze 532 idzie do
    zwrotu, a 2 zł zostaje w budzecie. Wyniklo to z tego, ze mialem dochód
    wyzszy o jedyne 10 złotych od ustawowej kwoty wolnej od podatku 2790 zł. Czy
    to nie jest tak, że panstwo bierze podatek z tej części dochodu, ktora
    przekroczyla kwotę?

    > ale zwrot w takiej wysokości jest możliwy, bo właśnie do 3000 można
    > zarobić "bez podatku", czyli, że go potem oddają.

    Mowisz o dochodzie w wysokosci ponizej 3000?

    > zajrzyj tu
    > www.pity.pl
    > ściagnij, zainstaluj i przeklep cyferki gdzie trzeba.
    > reszta policzy się samo.

    Wlasnie sam liczylem, ale dla upewnienia napisalem tutaj.
    Dzieki za odp.

  • 4. Data: 2005-04-17 20:00:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    RŁS wrote:

> [...]
    > to nie jest tak, że panstwo bierze podatek z tej części dochodu, ktora

    bzdurny programik, jak miałbyć dwa złote dopłacać a 532 dostać to nie
    lepiej nie dopłacać nic i dostać 530?

    > Mowisz o dochodzie w wysokosci ponizej 3000?

    tak
    przypisy są tak skonstruowane, ze jak zarobisz mniej niż 3000 to
    dostaniesz cały pdoatek do zwrotu (prawie), wiec taki zwrot mógł ci wyjść