  • 1. Data: 2002-08-24 07:09:13
    Temat: Zwrot towaru wysłanego w lipcu - PILNE!!!
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Pod koniec lipca wysłałem paczke i teraz przyszedł zwrot. Towar był w
    sprzedaży bezrachunkowej, wpisany w ewidencję sprzedaży bezrachunkowej.
    Prowadzę KPiR, ewidencję VAT, brak kasy fiskalnej.
    Czy teraz mam wystawić jakąś fakturę wewnętrzną, czy cos innego, np dowód
    wewnętrzny zmniejszający sprzedaż?
    Proszę o podpowiedź :) W poniedzialek trzeba złożyć deklarację VAT....

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>

  • 2. Data: 2002-08-24 08:16:27
    Temat: Re: Zwrot towaru wysłanego w lipcu - PILNE!!!
    Od: "Lech" <l...@a...pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wewnętrzny zmniejszający sprzedaż?
    > Proszę o podpowiedź :) W poniedzialek trzeba złożyć deklarację VAT....

    No to jeszcze napisz czy VAT ze sprzedazy wysylkowej (bo taki rozumiem jest
    to przypadek) zaksiegowales w lipcowym rejestrze sprzedazy.

    Lech
    l...@a...pl
    ___________________________________

  • 3. Data: 2002-08-24 08:20:48
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Użytkownik "Lech" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jest
    > to przypadek) zaksiegowales w lipcowym rejestrze sprzedazy.

    Tak oczywiście.

  • 4. Data: 2002-08-24 09:10:20
    Od: "Lech" <l...@a...pl>

    > jest
    >
    > Tak oczywiście.

    To nie za dobrze. Poszukaj w sieci o zasadach ksiegowania VATu przy
    sprzedazy wysylkowej. Jesli nie znajdziesz, sprobuje pomoc, ale nie mam tej
    ustawy pod reka. Krotko - VAT ksiegujesz dopiero w momencie otrzymania
    zaplaty.

    Lech
    l...@a...pl
    ___________________________________

  • 5. Data: 2002-08-24 10:24:19
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

> [...]
    tej
    > ustawy pod reka. Krotko - VAT ksiegujesz dopiero w momencie otrzymania

    Faktycznie art. 6 ustawy ust.8a pkt. 10
    http://www.infor.pl/dane/index.html?akt_prawny=ok&ak
    t_id=p1

    Wyszedłem z założenia, że tak samo jak w przypadku faktur moment obowiązku
    podatkowego powstaje z chwilą wydania towaru. A teraz mnie zagiąłeś.... i
    nie wiem co teraz zrobić... czy robić dalej jak robiłem czy zapytać jutro w
    US co z tym fantem zrobić?
    Działalność prowadzę już kilka dobrych miesięcy i paczek za pobraniem było
    spoooro....