  • 1. Data: 2004-04-02 22:02:14
    Temat: a rower?
    Od: "i." <z...@m...pl>

    bo sprzedałem auto bo mnie nie stać
    i teraz do klienta na konsultacje dojeżdżam rowerem,
    czy jak wynajmuję od parkinu strzeżonego na którym są garaże jakiś garaż lub
    pół,
    żeby rower tam trzymać to czy mogę ten rachunek w koszty?
    no i teraz kurna jeszcze coś,
    paliwo do auta pakowałem w koszty a jakże,
    a teraz jak muszę dymać rowerem, to czy mogę część żarcia w koszty wliczyć,
    nie żartuję qrna,
    żarcie dziś droga rzecz,

    pzdr

  • 2. Data: 2004-04-02 23:07:59
    Temat: Re: a rower?
    Od: "Ryszard G" <r...@S...op.pl>

    Użytkownik "i." napisał:
> [...]
    > no i teraz kurna jeszcze coś,
    > paliwo do auta pakowałem w koszty a jakże,
    > a teraz jak muszę dymać rowerem, to czy mogę część żarcia w koszty

    E ..., żarcie to raczej nie, bo i tak jeść musisz.
    Zastanowiłby się raczej nad płynem do chłodnicy (piwko).

    Ryszard

  • 3. Data: 2004-04-03 00:06:16
    Od: "i." <z...@m...pl>

    ja używam borygo do chłodzenia,
    na pifko mnie nie stadź

    pzdr
    łużytkownik życia

  • 4. Data: 2004-04-15 16:54:31
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-04-03 00:02, Użytkownik i. napisał:

    > czy jak wynajmuję od parkinu strzeżonego na którym są garaże jakiś garaż lub
    > pół, żeby rower tam trzymać to czy mogę ten rachunek w koszty?

    W koszty mozesz wrzucic wszystko jesli potrafisz uzasadnic ze to bylo
    potrzebne do proby uzyskania przychodu. Nawet nie musisz tego przychodu
    miec, ale koszty powinny miec uzasadnienie.

    > a teraz jak muszę dymać rowerem, to czy mogę część żarcia w koszty wliczyć,
    > nie żartuję qrna,

    Nie sadze, rzadko jest akceptowane cos na co i tak musialbys wydac
    forse, nawet gdybys nie prowadzil dzialalnosci.
    ---