  • 1. Data: 2004-04-26 09:15:41
    Temat: aktualizacja danych - NIP 3
    Od: "Krzysiek Sikora" <q...@U...poczta.TO.fm>

    Witam !

    Czy sa jakies przeciwwskazania do tego, aby wyslac NIP 3 (zmiana
    rachunku bankowego) razem (mam tu na mysli te sama koperte) z
    rozliczeniem podatkowym ?

    Martwi mnie to, ze dokumenty te moga zostac potraktowane z innymi
    priorytetami. Co prawda do momentu wyplaty zwrotu podatku minie te 3
    miesiace, co powinno wystarczyc do zaktualizowania danych osobistych..

    Krzysztof Sikora

  • 2. Data: 2004-04-26 09:41:16
    Temat: Re: aktualizacja danych - NIP 3
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    nic sie nie mart i wyslij raze, i tak dokumenty zostana rozdzielone, Pit
    pojdzie do Pani od pitow, a Nip do poani od nipow... obie panie maja 3
    miesiace na wprowadzenie danych do systemu.....
    pozdr

    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 3. Data: 2004-04-26 11:11:30
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > nic sie nie mart i wyslij raze, i tak dokumenty zostana rozdzielone, Pit
    > pojdzie do Pani od pitow, a Nip do poani od nipow... obie panie maja 3
    > miesiace na wprowadzenie danych do systemu.....

    Mylisz sie. Dane z NIP3 wprowadzane sa natychmiast - bo krótka kolejka. Pity
    w miare kolejnosi splywania na dziennik podawczy.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5

  • 4. Data: 2004-04-26 12:42:58
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    nie myle sie, bynajmniej tak jest w Toruniu :))))
    sprawdzilam naocznie i namacalnie :)))))))
    poza tym nie napisalam ze po trzech miesiacach nip zostanie zaktualizowany,
    tylko ze panie maja na to trzy miesiace :)))))

  • 5. Data: 2004-04-26 17:44:06
    Od: "GazGaz" <a...@w...pl>

    Najlepszym rozwiązaniem jest wysłanie druku NIP-3 wraz z zeznaniem
    rocznym.Nipy dołaczone do zeznań mają wyższy priorytet(zwłaszcza te
    zawierajace nr.rachunku bankowego na który ma być dokonany zwrot) a to z
    prostego powodu: gdy zwrot zostanie wysłany pocztą, mimo że został podany
    nr.rachunku możesz wystapić do US o zwrot prowizji którą pobrała poczta.Co
    ciekawe płaci pracownik odpowiedzialny za wprowadzanie Nipów.Tak jest w
    grodzie Kraka:)))
    PS .Nie zapomnij zaznaczyć na pierwszej stronie PIT-37 pozycji 39.

  • 6. Data: 2004-04-27 11:29:45
    Od: "ana" <a...@j...com.pl>

    > Czy sa jakies przeciwwskazania do tego, aby wyslac NIP 3 (zmiana
    > rachunku bankowego) razem (mam tu na mysli te sama koperte) z
    > rozliczeniem podatkowym ?

    Można. Ja tak zrobilam w zeszlym roku. Po paru miesiącach dostalam wezwanie
    do US, ze nie zlozylam zeznania podatkowego. Musialo im sie gdzies zapodziac
    przy rozdzielaniu korespondencji. Co ciekawe wezwanie przyszlo na moje nowe
    nazwisko i adres, ktore to wlasnie byly aktualizowane w tym NIP 3. Wiec
    mialam pewnosc, ze dotarlo to do nich.

    Ana