  • 1. Data: 2004-04-26 08:30:11
    Temat: odpisy na budowę/remont - pytanie
    Od: Moniek <t...@t...gdzies>

    Do kiedy moge złożyć w Urz. Skarb. korektę zeznania podatkowego za rok
    2003?
    Czy można np. złożyć korektę tylko do końca roku bieżącego czy nawet w
    przyszłym?
    Czy mogę faktury z 2003roku odliczyć w PIT za 2004, jeśli nie
    wszystkie
    odpisałem za 2003??
    dzięki za odpowiedzi
    Juras

  • 2. Data: 2004-04-26 09:40:30
    Temat: Re: odpisy na budowę/remont - pytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Apr 2004, Moniek wrote:

    >+ Do kiedy moge złożyć w Urz. Skarb. korektę zeznania podatkowego za rok
    >+ 2003?

    Składać możesz kiedy chcesz.
    Ale sens to ma tylko przez 5 lat, bo po 5 latach przedawniają się
    zobowiązania podatkowe :), przy czym trzebaby sprawdzić czy możliwość
    ukarania nie przepada (a chyba tak jest) dopiero po upływie 5 lat
    od konca roku kiedy był należny podatek - czyli koniec 2004,
    to koniec 2009.
    Krótko mówiąc - sygnalizuję iż może być różnica terminu w zależności
    czy to na korzyść Skarbu czy twoją :)

    >+ Czy można np. złożyć korektę tylko do końca roku bieżącego czy
    >+ nawet w przyszłym?

    Co najmniej do 2007 :) Oczywiście nie ma sensu czekać.

    pozdrowienia, Gotfryd