  • 1. Data: 2004-07-11 09:34:47
    Temat: amortyzacja samochodu używanego - 8 letniego
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    czy mogę zamortyzować w ciągu 30 miesiecy - kupiłem za cene 9500zł wprowadziłem
    jako środek trwały do firmy i wychodzi mi 316,666 miesięcznie do odpisu. mam
    zaokrąglić tę kwotę do pełnych dziesiątek groszy czy czy tylko do 316,67?

  • 2. Data: 2004-07-12 11:21:40
    Temat: Re: amortyzacja samochodu używanego - 8 letniego
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    czyzby nikt nie mógł mi pomoc???

  • 3. Data: 2004-07-12 11:55:14
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    jas pisze:

    > czyzby nikt nie mógł mi pomoc???

    No bo nie widac problemu...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-07-12 13:16:33
    Od: "TTX" <t...@t...pl>

    Użytkownik "jas" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mam
    > zaokrąglić tę kwotę do pełnych dziesiątek groszy czy czy tylko do 316,67?

    mialem takze ten dylemat
    ksiegowa podpowiedziala mi tak:
    dla Twojego przypadku
    1-29 amortyzujesz po 316 zl
    30 - 336 zl

    i po klopocie :)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-07-12 15:24:25
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    Użytkownik "TTX" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jas" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wprowadziłem
    > mam
    >
    > mialem takze ten dylemat
    > ksiegowa podpowiedziala mi tak:
    > dla Twojego przypadku
    > 1-29 amortyzujesz po 316 zl
    > 30 - 336 zl
    >
    > i po klopocie :)
    >
    > pozdrawiam

    albo w ciągu roku 11 miesięcy takie same kwoty a różnice w grudniu
    Agata