  • 1. Data: 2004-07-10 20:07:49
    Temat: Jaka jest max wartosc do jakiej mozna zaplacic za fakture VAT gotowka?
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie przedstawione juz w temacie. Czy moglby mi ktos pomoc?

    Ostatnio ktos mi wytlumaczyl tak:

    Rozliczenie bezgotówkowe, dotyczy faktur o wartosci powyzej 3000,-ECU ( na
    podstawie kursu za ostatni dzien miesiaca poprzedzajacego miesiac
    wystawienia faktury ) i dotyczy to wartosci brutto faktury.W przypadku gdy w
    danym miesiacu , pomiedzy kontrachentami zostaną wystawione faktury
    gotówkowe o wartosci powyzej 10.000 ecu ( na 4 faktury o wartosci 3000,-ECU
    kazda ) to w nastepnym miesiacu limit na faktury gotówkowe wynosi tylko
    1000,-ecu.
    W naszym przypadku jako ze rozpoczynamy wspolprace wartosc faktury
    gotowkowej może być do 3000,-ecu, czyli grubo powyzej 12.000,-pln.

    Z gory dziekuje za podpowiedz i pozdrawiam,

    Rafal

  • 2. Data: 2004-07-10 23:12:54
    Od: " nocnyMarek" <n...@N...gazeta.pl>

    ralf78 <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wystawienia faktury ) i dotyczy to wartosci brutto faktury.W przypadku gdy
    > w danym miesiacu, pomiedzy kontrachentami zostaną wystawione faktury
    gdybyś odpuścił to 'gotówkowe'
    to by mi się (z pamięci) mniej więcej zgadzało.

    >( na 4 faktury o wartosci 3000,-ECU kazda )
    > to w nastepnym miesiacu limit na faktury gotówkowe wynosi tylko 1000,-ecu.
    >
    > Z gory dziekuje za podpowiedz i pozdrawiam,
    również,

    > Rafal
    nocnyMarek

  • 3. Data: 2004-07-11 08:35:00
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl>

    DZieki

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2004-07-11 16:44:48
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "ralf78" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gotowkowej może być do 3000,-ecu, czyli grubo powyzej 12.000,-pln.
    >

    > Z gory dziekuje za podpowiedz i pozdrawiam,

    nie dotyczy to rozliczeń z zagranicznymi kontrahentami. i wydaje mi się, że
    jednak coś pokręciłeś z tymi ecu. przepis na to znajdziesz w Ustawie Prawo
    działalności gospodarczej chyba z 1997 r. (prawdopodobnie art. 5)

    pozdr.
    b.