  • Data: 2004-10-09 20:13:44
    Temat: amotyzacja środka trwałego a VAT
    Od: "alfik" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zwracam się do Szanownego grona ekspertów z pytaniem, które pewnie Was
    położy ze śmiechu, ale wolę się już zapytać i ośmieszyć, niż pomylić.

    Kupiłem w październiku komputer (4000 netto), będzie amortyzowany jako
    fabrycznie nowy (w tym roku zatem aż 3*30% tj. 90%*3/12 bo z degresywnej
    byłoby mniej) - tę kombinację wyczytałem tutaj:
    http://www.informacje.farmacja.pl/drukuj.php?id=188.

    No i teraz to pytanie: czy VAT odliczam od razu w całości (22% z 4000) czy
    też proporcjonalnie do rozliczania rat amortyzacji?