  • 41. Data: 2007-05-24 20:39:40
    Temat: Re: anulowanie faktury
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 24 May 2007 22:30:10 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z środa, 23 maja 2007 10:56 (autor gonia
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <f30vla$ska$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Ale jakość usługi została zakwestionowana, więc dokonana jest obniżka
    > opłaty do 0zł.

    Ale nie została obniżona jej wartość :).

    > Uważasz, że jak cię zatrudnię do wykopania rowu, a ty
    > zrobisz szlaczek to ja mogę Ci nie zapłacić, ale Ty musisz się
    > opodatkować? PIT to jest podatek DOCHODOWY a nie od roboty.

    Mowa jest cały czas o VAT, który płaci się od wartości.

    p. m.

  • 42. Data: 2007-05-24 20:55:28
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 24 maja 2007 22:39
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > Ale nie została obniżona jej wartość :).

    No jak nie? Uważasz, że porządny rów jest tak samo wart jak rowek patykiem
    na piasku?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl

  • 43. Data: 2007-05-24 21:16:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 24 May 2007 22:55:28 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <p...@g...com>):

    > No jak nie? Uważasz, że porządny rów jest tak samo wart jak rowek

    Problem w tym, że US może się mocno zainteresować, czemu zleceniobiorca
    jednego dnia utrzymuje że usługa którą wykonał ma wartość 1000zł, a kilka
    dni później dochodzi do wniosku że ona jednak wartości żadnej nie ma.

    Jeżeli to jest problem rów kontra szlaczek patykiem na pasku, to sprawa
    wydaje mi sie ewidentna. Ale od samego zakwestionowania jakości usługi, i
    obiżki opłaty (opłaty, a nie wartości), usługa na wartości nie traci.

    Wg. mnie US może podejść do tego w taki sposób: "wykonał pan usługę za
    1000zł, sam pan udokumentował jej wartość, a to że to się pana klentowi
    nie podoba, to jest sprawa między wami. Nasza sprawa to jest dostać nasze
    220zł".

    p. m.