  • 1. Data: 2004-08-10 15:42:45
    Temat: archiwum grupy
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    moze to co teraz powiem już tu na tej liscie było ale nie mogę się tego
    doszukać , a mianowicie chodzi o archiwum grupy. Czy takie coś istnieje i
    jak "to" znaleźć?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2004-08-10 17:52:14
    Temat: Re: archiwum grupy
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>

    Jarek napisał(a):

    > moze to co teraz powiem już tu na tej liscie było ale nie mogę się tego
    > doszukać , a mianowicie chodzi o archiwum grupy. Czy takie coś istnieje i
    > jak "to" znaleźć?

    chociazby:
    http://groups.google.pl/ a dokladnie http://glinki.com/?l=82opgr

    jak znalezc ... jak zwykle, najprostsza droga prowadzi przez google

    --
    .. :: kreatyw.studio : grafika i fotografia w metalu :: ..
    :: /||\|_| /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...

  • 3. Data: 2004-08-11 05:37:39
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

> [...]
    > .. :: kreatyw.studio : grafika i fotografia w metalu :: ..
    > :: /||\|_| /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...

    Dziękuję za pomoc i serdecznie pozdrawiam
    Jarek