  • 1. Data: 2004-02-09 10:29:53
    Temat: auto w firmie
    Od: "PROBIS.SC.SSydow.N.WKrawczyk" <p...@n...pl>

    czy oplaca sie wprowadzic prywartne auto osobowe uzywane, majac na uwadze
    sprzedaz za jakies 3 lata.
    sp. c., KPiR,
    co mozna w zwiazku z eksploatacja wciagnac w koszty.
    archiwum nieaktualne ze wzgledu na zmiany w przepisach.

  • 2. Data: 2004-02-09 11:38:30
    Temat: Re: auto w firmie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004, PROBIS.SC.SSydow.N.WKrawczyk wrote:
    [...]
    >+ archiwum nieaktualne ze wzgledu na zmiany w przepisach.

    A które to przepisy z zeszłego roku są JUŻ nieaktualne ? :)
    Szczególnie wobec sam. OSOBOWEGO, do którego odliczenie
    VAT nigdy nie przysługiwało, a pomysły w zakresie "to
    odliczymy połowę VAT są zdaje się na etapie poezji Sejmowej,
    dobrze mi się zdaje ?
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-02-09 12:07:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik PROBIS.SC.SSydow.N.WKrawczyk napisał:
> [...]
    > sp. c., KPiR,
    > co mozna w zwiazku z eksploatacja wciagnac w koszty.
    > archiwum nieaktualne ze wzgledu na zmiany w przepisach.

    No nie, no jak Ty wiesz jakie sa zmiany w przepisach to czego nie wiesz?
    To może zreferuj bo my tu lubimy na bieżąco być.

    Maddy która nie wie jakiez to sa zmiany

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-02-09 12:37:26
    Od: "wis" <b...@p...com.pl>

    jak bym sie znal to bym sie nie pytal,
    co do zmian to ksiegowa mi powiedziala ze nastapily zmiany w tej materii np.
    ze przy sprzedazy nie trzeba zaplacic podatku dochodowego tak jak to bylo w
    ub. roku

  • 5. Data: 2004-02-09 13:13:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik wis napisał:
> [...]
    > ze przy sprzedazy nie trzeba zaplacic podatku dochodowego tak jak to bylo w

    Jezeli mówimy ciągle o samochodzie bedącym środkiem trwałym to dalej
    jego sprzedaz jest przychodem z działalności. Dolicza się zysk ze
    sprzedazy do innych przychodów z działaności a więc i podatek płaci się
    taki jaki z działalności akurat wychodzi.
    Nic sie nie zmieniło.

    A jakie jeszcze zmiany masz na myśli (było "np." więc musi ich byc więcej)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2004-02-09 22:10:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004, wis wrote:

> [...]
    >+ ze przy sprzedazy nie trzeba zaplacic podatku dochodowego tak jak to bylo w

    No, może "trochę zaokrągliłeś" to co powiedziała księgowa ;)
    Taki drobiazg że trzeba najpierw "wyjąć z ST" i 6 lat potrzymać
    "w uzytku osobistym" mianowicie :]
    Dokładniej to cały czas było "podobnie": mianowicie niby nie było
    wolno tak zrobić, ale trudno było udowodnić :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)