  • 1. Data: 2004-12-08 09:46:48
    Temat: auto w firmie
    Od: "Konrad" <k...@w...pl>

    witam,

    poradzcie:
    czy jesli zona prowadzi dzialalnosc zarejestrowana na siebie i chcielibysmy
    wrzucic nasz samochod (zarejestrowany na mnie, ale brak rozdzielnosci
    majatkowej) w koszty dzialalnosci to czy musimy "tworzyc" jakas umowe
    uzyczenia? i jak z kosztami? beda dzielone na uzytkownikow? i jakie te
    koszty moge odliczac(nie chodzi o kwoty tylko rodzaj), tzn. paliwo (rozumiem
    juz ze bez odliczania VAT), czesci, oleje itp>???

    z gory dzieki za wszelkie rady

  • 2. Data: 2004-12-09 23:28:31
    Temat: Re: auto w firmie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Dec 2004, Konrad wrote:
    [...]
    >+ poradzcie:

    Odpada....

> [...]
    >+ wrzucic nasz samochod (zarejestrowany na mnie, ale brak rozdzielnosci
    >+ majatkowej) w koszty dzialalnosci to czy musimy "tworzyc" jakas umowe

    A co to znaczy "wrzucić w koszty", jako ST czy "kilometrówką" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2004-12-10 07:30:46
    Od: "Konrad" <k...@w...pl>

    tak , chodzi o kilometrowke
    zaczynam sie powaznie zastanawiac czy to sie oplaci, czy tylko dojdzie
    wiecej papierkow i ksiegowan......

    dzieki za odpowiedz

  • 4. Data: 2004-12-10 14:32:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Dec 2004, Konrad wrote:

    >+ tak , chodzi o kilometrowke

    ...no to ja nie widzę różnicy czy jesteś właścicielem czy
    współwłaścicielem. Ale samochodologiem nie jestem ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)