  • 11. Data: 2002-02-13 10:41:27
    Temat: Odp: benzyna VAT
    Od: "mwi" <m...@e...pl>

    > Tankujesz benzynę do diesla?????
    > Pozdr. Aneta

    chodzi oczywiście o ON

    mwi

  • 12. Data: 2002-02-13 11:13:46
    Temat: Re: benzyna VAT
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik mwi <m...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4dfro$9ib$...@n...onet.pl...
    Focus

    > chodzi oczywiście o ON
    >
    > mwi

    w projektowanych zmianach do ustawy o vat mówi się, że nie będzie
    przysługiwało odliczenie vat od zakupu także innych paliw do samochodów
    osobowych ale na razie obowiązują jeszcze stare przepisy, zgodnie z którymi
    nie przysługuje prawo do obniżenia podatku należnego o naliczony tylko od
    zakupu paliw benzynowych do samochodów osobowych.
    Pozdr. Aneta

  • 13. Data: 2002-02-14 13:44:13
    Od: "Izusia" <I...@p...onet.pl>

    Użytkownik Barbara Wietrzykowska <B...@m...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a4bf82$qnl$...@n...tpi.pl...
    > MOŻNA ODLICZYĆ TYLKO VAT Z F-R ZA TELEFON ORAZ CZYNSZ. zA PALIWO NIESTETY
    > NIE MOŻNA.

    Tak? A jak sie ma ciezarowke z homologacja to nie można. Bardzo ciekawe.
    pozdr. Iza