  • 1. Data: 2002-02-11 09:47:10
    Temat: podatek od czynn.cywilnoprawnych
    Od: <a...@p...onet.pl>

    co powiecie na temat opodatkowania zawarcia umowy spółki cichej podatkiem od
    czynności cywilnoprawnych,tak strony zatytulowaly zawartą umowe a urzad
    skarbowy doszedl do wniosku ze ma do czynienia ze spolką cywilną......od razu
    chce zaznaczyc ze utworzona spolka nie posiadala majątku a wklad jednego ze
    wspolnikow (a bylo ich dwoch) przeszedł na wlasnosc drugiego

  • 2. Data: 2002-02-12 08:30:15
    Temat: Re: podatek od czynn.cywilnoprawnych
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-02-11 10:47, Użytkownik a...@p...onet.pl napisał:
> [...]
    > chce zaznaczyc ze utworzona spolka nie posiadala majątku a wklad jednego ze
    > wspolnikow (a bylo ich dwoch) przeszedł na wlasnosc drugiego
    A czy to nie jest tak, że spółka cicha jest nielegalna i funkcjonuje
    tylko w teorii prawa?
    Tak mi to tłumaczył ostatnio znajomy sędzia.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl