  • 1. Data: 2002-02-11 10:40:03
    Temat: benzyna VAT
    Od: "JrM" <j...@a...net.pl>

    Czy można odliczyć VAT z faktur za benzynę, za czynsz i za telefon?

  • 2. Data: 2002-02-11 16:11:32
    Temat: Re: benzyna VAT
    Od: "ToJa" <j...@p...onet.pl>

    > Czy można odliczyć VAT z faktur za benzynę, za czynsz i za telefon?
    Za benzynę tylko od samochodów ciężarowych i osobowych wprowadzonych do
    ewidencji środków trwałych, czynsz i telefon zależy od związku z osiąganym
    przychodem, jeśli telefon jest w firmie to tak, vat od czynszu również.

  • 3. Data: 2002-02-11 16:32:19
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    ToJa napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >przychodem, jeśli telefon jest w firmie to tak, vat od czynszu również.
    >
    >Coś mi się zdaje że od benzyny do samochodu osobowego lub innego o
    dopuszczalnej ładowności do 500 kg.nie odlicza się Vat art.25 ustawy Vat a
    pytający nie podał o jaki samochód chodzi.
    Jolka

  • 4. Data: 2002-02-11 16:48:08
    Od: "ToJa" <j...@p...onet.pl>

    > dopuszczalnej ładowności do 500 kg.nie odlicza się Vat art.25 ustawy Vat a
    > pytający nie podał o jaki samochód chodzi.
    Moja wina, moja wina, wiem że "Pana Tadeusza" napisał Słowacki ale zawsze
    warto sprawadzić,
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2002-02-12 10:02:33
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    Użytkownik "ToJa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Za benzynę tylko od samochodów ciężarowych i osobowych wprowadzonych do
    > ewidencji środków trwałych, czynsz i telefon zależy od związku z osiąganym
    > przychodem, jeśli telefon jest w firmie to tak, vat od czynszu również.

    A gdy samochód nie jest ŚT, to do limitu "kilometrówki" też można :-)
    --
    Tomasz Lisowski

    # Odpowiadając na priva usuń NOSPAM z mojego adresu #

  • 6. Data: 2002-02-12 11:13:33
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-02-12 11:02, Użytkownik Tomasz Lisowski napisał:
    > Użytkownik "ToJa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A gdy samochód nie jest ŚT, to do limitu "kilometrówki" też można :-)

    Ale od benzyny do sam. osobowych nie można VAT odliczyc, nie wazne czy
    sa wprowadzone do ŚT czy nie.

    Maddy
    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2002-02-12 12:01:14
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale od benzyny do sam. osobowych nie można VAT odliczyc, nie wazne czy
    > sa wprowadzone do ŚT czy nie.
    >
    > Maddy

    Tak, masz rację. Miałem na myśli sam wpis do kosztów w KPiR.
    --
    Tomasz Lisowski

  • 8. Data: 2002-02-12 16:16:37
    Od: "Barbara Wietrzykowska" <B...@m...pl>

    MOŻNA ODLICZYĆ TYLKO VAT Z F-R ZA TELEFON ORAZ CZYNSZ. zA PALIWO NIESTETY
    NIE MOŻNA.

  • 9. Data: 2002-02-13 09:26:00
    Temat: Odp: benzyna VAT
    Od: "mwi" <m...@e...pl>

    > Ale od benzyny do sam. osobowych nie można VAT odliczyc, nie wazne czy
    > sa wprowadzone do ŚT czy nie.

    O od diesla sam. osobowego o ład. do 500kg jako ŚT można (np. Ford Focus
    kombi lun Skoda Octavia combi - z homologacjami producenta)?

    pzdr
    mwi

    ps. raz juz oto pytałem ale ponoc ostatnio coś sie zmieniło

  • 10. Data: 2002-02-13 10:36:14
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik mwi <m...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4dbea$s29$...@n...onet.pl...
> [...]

    > pzdr
    > mwi
    >
    > ps. raz juz oto pytałem ale ponoc ostatnio coś sie zmieniło

    Tankujesz benzynę do diesla?????
    Pozdr. Aneta