    From: "i." <z...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: biurko mogę?
    Date: Sun, 28 Dec 2003 23:24:06 +0100

    do pomieszczenia mieszkalnego wydzielonego jako miejsce prowadzenia
    działalności kupiłem biurko na którym wykonuję działalność (usługi
    poligraficzne, komputerowe).

    1. czy to biurko oraz skompletowany regał na m.in. segregatory z KPiRami
    mogę odliczyć?
    2. czy żyrandol do tego pomieszczenia też mogę odliczyć?
    3. nobo szafy ubraniowej nie miałem odwagi.

    pzdr
    i.