  • 1. Data: 2005-06-25 20:31:30
    Temat: budowlaniec miga sie przed wystawieniem faktury
    Od: g...@g...pl

    Witam,

    Czy jestem na "straconej" pozycji? Umowilam sie ustnie z fachowcem i
    wyremontowal mi lazienke. MIal wystawic rachunek za wykonana usluge. MInely 3
    tygodnie, a na fakture nie moge sie doczekac. Facet nie odbiera juz nawet moich
    telefonow.

    Czy jestem chroniona przez prawo i moge "zmusic" go do wystawienia faktury? W
    gre wchodza tylko i wylacznie legalne srodki perswacji.
    Myslalam, by wyslac do niego polecony z prosba o przeslanie zaleglej faktury lub
    ewentualnie duplikatu, bo oryginal nigdy do mnie nie dotarl. Ale czy to ma sens?

    Pozdrwiam

    Vei

  • 2. Data: 2005-06-25 21:39:20
    Od: maHo <m...@p...net>

    g...@g...pl wrote:
> [...]
    > ewentualnie duplikatu, bo oryginal nigdy do mnie nie dotarl. Ale czy to ma sens?

    myślę ze polecony z kopią do urzędu skarbowego byłby wystarczająco
    motywujący.

    pozdrav

    maHo

  • 3. Data: 2005-06-27 08:04:36
    Od: "Bozoo" <...@...com>

> [...]
    > MInely 3
    > tygodnie, a na fakture nie moge sie doczekac. Facet nie odbiera juz nawet

    Ja mam pytanie takie - na jakiej podstawie mu zapłaciłaś??
    To trzeba było (tuż po wykonaniu usługi) poprosić o fakturkę,
    i wtedy dac kasę - jeśliby się ociągał tzn. nie miałby kasy....
    Przynajmniej ja tak robię - zanim zapłacę, rządam faktury/rachunku.

  • 4. Data: 2005-06-27 09:01:36
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <6...@n...onet.pl>,
    g...@g...pl wrote:

> [...]
    > lub
    > ewentualnie duplikatu, bo oryginal nigdy do mnie nie dotarl. Ale czy to ma

    Oczywiście. Zwłaszcza jeśli będzie poparty informacją, że następne pismo
    zostanie wysłane za tydzień do właściwego urzędu skarbowego.
    Stuprocentowej gwarancji nie ma, ale taka groźba potrafi czynić cuda - a
    jest całkowicie legalna.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.