  • 1. Data: 2005-04-13 10:53:15
    Temat: budynek czy lokal mieszkalny
    Od: Bogna <b...@U...neo.USUN.pl>

    Witam,

    czy ktos pomoze rozwiac wątpliwości dotyczace tego czy remontując:
    wymiana armatury w łazience, gazowego podgrzewacza wody, tapety etc. w
    połówce bliźniaka którego jestem właścicielem łapie sie pod limit na
    remont i modernizację lokalu mieszkalnego i urzadzeń gazowych czy
    remiont i modernizację budynku mieszkalnego i urządzeń gazowych?

    W pierwszym momencie chciałam zaznaczyc opcje lokalem mieszkalnym ale
    jak zaczęłam kombinować to zakręciłam sie okropnie :(

    Dzieki za pomoc

    Bogna