  • 1. Data: 2002-08-26 19:46:47
    Temat: chorobowe a fak vat
    Od: "maryjank" <c...@A...skrzynka.pl>

    pytanko
    prowadze DG pełny vat .mam stałe umowy konserwacji urzadzen i zdarza sie ze
    u zleceniodawcy pojawiam sie raz na m-c z faktura (taka opłata za gotowosc
    techniczną jak by cos sie zepsuło )i jeżeli zachoruje i bedę na L4 powyrzej
    m-ca to mogę wystawic fakture .

    --
    Kochajmy swojego operatora 1033

  • 2. Data: 2002-08-27 06:05:00
    Temat: Re: chorobowe a fak vat
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "maryjank" <c...@A...skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > u zleceniodawcy pojawiam sie raz na m-c z faktura (taka opłata za gotowosc
    > techniczną jak by cos sie zepsuło )i jeżeli zachoruje i bedę na L4

    Próbować możesz, ale przyczepić się też mogą. Dlatego w tym miejscu jest
    przewaga spółej cywilnych ;-)
    Pomyśl o upoważnieniu kogoś lub współpracy z kimś. Nie wiem, jak Ci pomóc od
    strony formalnej czy prawnej. Ale właśnie mam SC i przeżyłem podobną
    sytuację i jestem bardzo zadowolony z mojego wspólnika i tego, że może
    podpisywać faktury, z których ja w końcu też mam dochód...

    Kuba

  • 3. Data: 2002-08-27 06:48:13
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maryjank" napisał w wiadomości
> [...]
    > u zleceniodawcy pojawiam sie raz na m-c z faktura (taka opłata za gotowosc
    > techniczną jak by cos sie zepsuło )i jeżeli zachoruje i bedę na L4

    Może jakaś mała umowa zlecenie ze znajomym który gdzieś pracuje. Jeżeli ma
    min 760 zł brutto to zapłacisz za niego zdrowotne. Co do kwoty na umowie to
    chyba nie ma żadnych ograniczeń. Mój znajomy tak zrobił jest kierowcą i
    zachorował. Faktury wystawiał ale zabepieczył się właśnie w ten sposób.

    Pozdrawiam

    Damir

  • 4. Data: 2002-08-30 16:57:45
    Od: "maryjank" <c...@A...skrzynka.pl>

    dzieki bardzo jest to jakies rozwiazanie.