  • 1. Data: 2002-08-26 20:54:45
    Temat: wezwanie z US (nieterminowa CIT-2)
    Od: "cuba" <j...@p...onet.pl>

    czy ktoś zna sprzwdzone wyjaśnienie dla US, bo nieterminowo była wysłana
    deklaracja CIT-2. Panienka z sekretariatu wysłała ją dwa dni po terminie
    listem zwykłym, ale do urzędu muszę się tlumaczyć ja. Teraz przyszło
    wezwanie o stawienie się w US. Jak to mądrze wytłumaczyć żeby biednego
    zarządu nie obciążać.
    dzięki
    karol

  • 2. Data: 2002-08-27 06:10:16
    Temat: Re: wezwanie z US (nieterminowa CIT-2)
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "cuba" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > listem zwykłym, ale do urzędu muszę się tlumaczyć ja. Teraz przyszło
    > wezwanie o stawienie się w US. Jak to mądrze wytłumaczyć żeby biednego
    Obawiam się że będzie to kosztować .US takie sytuacje wręcz wykorzystują tak
    jak by czekały na łatwe pieniądze .
    Jolka

  • 3. Data: 2002-08-27 20:08:58
    Od: "cuba" <j...@p...onet.pl>

    dzieki ale chce to jakos obejsc a nie placic , bo najprostrze wyjscie