  • 1. Data: 2003-01-21 20:57:10
    Temat: chorobowe po 5 dniach pracy..
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Pytanie teoretyczne.
    Zatrudniam pracownika z dniem 01.01.2003r.
    spisuję z nim umowę na np. 1200zł
    05 stycznia pracownik się rozchorował na długo (powiedzmy 3 miesiące)
    Czyli ja mu zapłacę za 5 dni pracy (odprowadzę składki), a później przez 25
    dni nic nie płacę?
    Po 30 dniach pracy u mnie naliczam mu chorobowe za 3 dni. Pracownik nie
    pracował wcześniej nigdzie, a więc prawo do chorobowego nabywa u mnie. ja
    liczę mu dniówkę na podstawie danych z umowy - 1200- słkadki
    po 33 dniach chorobowego płaci zus.
    dobrze ja rozumuję?
    PawełJ

  • 2. Data: 2003-01-22 08:13:59
    Temat: Re: chorobowe po 5 dniach pracy..
    Od: "Biedrona" <b...@p...pl>

    Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracował wcześniej nigdzie, a więc prawo do chorobowego nabywa u mnie. ja
    > liczę mu dniówkę na podstawie danych z umowy - 1200- słkadki

    dobrze

  • 3. Data: 2003-01-22 17:29:32
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    > dobrze