  • 1. Data: 2004-11-07 10:42:59
    Temat: cło z usa
    Od: "marcin" <k...@t...pl>

    witam, mam taki problem. Moj brat chce mi wyslec telewizor plazmowy ze
    stanow, jak ma to zrobic aby nie zaplacic cla i watu?

  • 2. Data: 2004-11-07 12:23:09
    Temat: Re: cło z usa
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > witam, mam taki problem. Moj brat chce mi wyslec telewizor plazmowy ze
    > stanow, jak ma to zrobic aby nie zaplacic cla i watu?

    Przy tego rodzaju i wielkości sprzęcie nie da się uniknąć zapłacenia chyba
    2,7% cła i 22% Vatu ....

  • 3. Data: 2004-11-07 23:06:44
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    marcin <k...@t...pl> wrote:
    > witam, mam taki problem. Moj brat chce mi wyslec telewizor plazmowy ze
    > stanow, jak ma to zrobic aby nie zaplacic cla i watu?

    Chyba raz już pisałeś to pytanie i Ci odpowiedziałem:

    http://glinki.com/?l=3u207e

    P.

  • 4. Data: 2004-11-08 17:29:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Nov 2004, Paszczak wrote:

> [...]
    >+ > jak ma to zrobic aby nie zaplacic cla i watu?
    >+
    >+ Chyba raz już pisałeś to pytanie i Ci odpowiedziałem:

    E, wiesz, jak Marcinowi piszesz że ma VAT JEDNAK zapłacić to
    to dla niego żadna odpowiedź ;) !
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-11-08 20:22:14
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    > E, wiesz, jak Marcinowi piszesz że ma VAT JEDNAK zapłacić to
    > to dla niego żadna odpowiedź ;) !

    Uh, nie zauważyłem subtelnej różnicy między jego dwoma kolejnymi pytaniami
    :) 'ile zaplacic' -> 'jak nie zaplacic' :)

    Może sprowadzić do Niemiec, zapłaci 16% VATu, a potem sobie przywiezie do
    Polski, nikt go na granicy nie będzie o nic pytał. To już 6% do przodu.

    P.

  • 6. Data: 2004-11-08 20:56:02
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Paszczak <s...@h...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Może sprowadzić do Niemiec, zapłaci 16% VATu, a potem sobie przywiezie do
    > Polski, nikt go na granicy nie będzie o nic pytał. To już 6% do przodu.

    Wlasnie. Niech poszuka kraju UE o najnizszym VAT i tam sprowadzi.
    Wg UE najnizsza podstawowa stawka VAT to 15%, ale
    chyba w Austrii jest jakas gmina alpejska co ma 12%
    zagwarantowane okresem przejsciowym wynegocjowanym
    w chwili przystapienia Austrii do UE.

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-