  • 1. Data: 2004-01-20 09:40:57
    Temat: co do dzisiaj tj.20-tego
    Od: "Arek" <a...@p...pl>

    Prowadzę dwie dzialalnosci tj. W roku ubieglym rozliczalem sie jako
    ryczltowiec. W tym roku jednej z tych dzialalnosci juz nie bede prowadzil a
    drugą chcialbym rozliczac w formie karty podatkowej. Co musialbym dzisiaj
    zrobić?

  • 2. Data: 2004-01-20 11:17:55
    Temat: Re: co do dzisiaj tj.20-tego
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drugą chcialbym rozliczac w formie karty podatkowej. Co musialbym dzisiaj
    Dziś można wybrać ryczałt ,podatek liniowy ale wybór karty to nie wiem czy
    nie do końca roku trzeba deklarować ?
    Wiola