  • 1. Data: 2003-04-29 06:35:34
    Temat: co odliczmay...
    Od: "mmm" <m...@w...pl>

    Potrzebuję tylko pytań tak/nie , bo w sumie chce sie tylko upewnic...

    W picie 36 odliczmy od dochodu calosc tego co zaplacilismy na konto 51
    ZUSU???
    , a od nalez\nego podatku Cala Kase chorych???

    Zagdza sie.?

  • 2. Data: 2003-04-29 07:03:05
    Temat: Re: co odliczmay...
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    mmm wrote:

    > Potrzebuję tylko pytań tak/nie , bo w sumie chce sie tylko upewnic...
    >
    > W picie 36 odliczmy od dochodu calosc tego co zaplacilismy na konto 51
    > ZUSU???

    Tak, jeśli nie wpisywałeś w koszty w KPIR i nie więcej niż kwota
    przychodu

    > , a od nalez\nego podatku Cala Kase chorych???

    Tak ale nie więcej niż kwotę podatku.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 3. Data: 2003-04-29 07:14:28
    Od: "mmm" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w

    Dziekuje Ci bardzo, roziwales moje watpliwosci :)

    Pozdrawiam serdecznie

  • 4. Data: 2003-04-29 08:22:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Apr 2003, mmm wrote:

    >+ Potrzebuję tylko pytań tak/nie , bo w sumie chce sie tylko upewnic...
    >+
    >+ W picie 36 odliczmy od dochodu calosc tego co zaplacilismy na konto 51
    >+ ZUSU???

    ..."pod warunkiem że nie zostało zaliczone w KUP" !!
    Żeby później nie było iż to za namową kogoś z grupy dopuściłeś
    się malwersacji 2 razy odliczając to samo :)

    >+ , a od nalez\nego podatku Cala Kase chorych???

    Za zeszły rok jeszcze tak. W tym już nie będzie tak dobrze :(

    pozdrowienia, Gotfryd