  • 11. Data: 2016-02-06 16:32:46
    Temat: Re: co to są progi podatkowe?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-02-06 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik witek w...@g...pl ...

    > rotfl
    > Chyba nie zauwazyłes, z kogo Liwiusz sobie zartuje...

    Widocznie wituś nie czyta grupy o allegro, a że jest zaślepiony w
    nienawiści do mnie, to teraz się trochę ośmieszył...

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2016-02-06 16:43:16
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    postanowiłem powołać stronę
    dupostrzelcommowimynie.eu
    żeby odciążyć nieco internet do jedynie słusznego kierunku ku europie...
    zjednoczonej europie...

  • 13. Data: 2016-02-06 16:44:10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co ty masz do mnie, "koleś"

  • 14. Data: 2016-02-06 17:27:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > a co ty masz do mnie, "koleś"

    Daleko posuniętą tolerancję i politowanie, jak to do idioty.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2016-02-06 17:35:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>