  • 1. Data: 2009-01-06 10:05:31
    Temat: co z liniowym w 2009
    Od: Karas <"faktornik"@vp.pl>

    Jak to jest teraz, w świetle nowych progów podatkowych z podatkiem
    liniowym - 18%, czy wogóle nie ma takiej możliwości?
    --
    pozdrawiam, Karaś

  • 2. Data: 2009-01-06 10:06:05
    Temat: Re: co z liniowym w 2009
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Karas pisze:
    > Jak to jest teraz, w świetle nowych progów podatkowych z podatkiem
    > liniowym - 18%, czy wogóle nie ma takiej możliwości?

    Jest liniowy 19%.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-01-06 20:59:12
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Jest liniowy 19%.

    rezygnujac z liniowego, jaki dokument nalezy zlozyc w us? czy mozna go
    wyslac poczta?

  • 4. Data: 2009-01-06 22:36:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jan 2009, Ania wrote:

    > rezygnujac z liniowego, jaki dokument nalezy zlozyc w us?

    Taki sam jak w drugą stronę - oświadczenie o wyborze formy
    opodatkowania.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2009-01-08 10:11:51
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Taki sam jak w drugą stronę - oświadczenie o wyborze formy
    > opodatkowania.

    Jeśli dotąd rozliczałem się nieliniowo i chciałbym tak dalej, to nic nie
    muszę wysyłać do US?
    Chciałbym się rozliczać kwartalnie więc do 20 lutego muszę wysłać jakiś druk
    do US?
    Czy to wszystko, czy coś przeoczyłem i w związku z początkiem roku muszę coś
    jeszcze wysłać?
    Rozumiem, że skoro rozpoczął się już kwartał, to na rozliczanie VAT
    kwartalne muszę poczekać do kwietnia, tzn. do końca marca mam też im coś
    dosłać?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 6. Data: 2009-01-08 16:14:02
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-01-2009 o 11:11:51 MariuszM <m...@t...onet.pl>
    napisał(a):

    > Je?li dot?d rozlicza?em sie nieliniowo i chcia?bym tak dalej, to nic nie
    > musze wysy?aae do US?

    Nic

    > Chcia?bym sie rozliczaae kwartalnie wiec do 20 lutego musze wys?aae jaki? druk
    > do US?

    Pisemko zwykłe, własnej roboty

    > Czy to wszystko, czy co? przeoczy?em i w zwi?zku z pocz?tkiem roku musze co?
    > jeszcze wys?aae?

    Generalnie to tylko przy zmianach musisz coś wysyłać

    > Rozumiem, ?e skoro rozpocz?? sie ju? kwarta?, to na rozliczanie VAT
    > kwartalne musze poczekaae do kwietnia, tzn. do konca marca mam te? im co?
    > dos?aae?

    Zgadza się, zmieniasz na kwartalne składając VAT-R.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek