  • 1. Data: 2003-01-20 20:03:30
    Temat: cudzoziemiec - rozliczanie sie w polsce
    Od: "Paweł" <a...@p...fm>

    witam
    poszukuje informacji o mozliwosci rozliczania sie z podatku
    (placenia podatku w polsce)
    jestem niemcem, pracuje na umowe o prace w niemieckiej firmie
    (praca moja polega na podrozowaniu wiec nigdzie nie przebywam zbyt dlugo)
    jednoczesnie jestem udzialowcem w polskiej sp.z o.o.
    nie ukrywam ze rozliczanie sie w polsce bylo by dla mnie kozystne finansowo
    jak to zrobic, co trzeba zalatwic ?

    znajomy moze mnie zameldowac, lub wynajac mi czesc swego mieszkania- czy to
    wystarczy ?

    dziekuje za wszelka pomoc, pozdrawim

    pawel

  • 2. Data: 2003-01-21 00:51:27
    Temat: Re: cudzoziemiec - rozliczanie sie w polsce
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > witam
    > poszukuje informacji o mozliwosci rozliczania sie z podatku
    > (placenia podatku w polsce)

    Na tej stronie znajdziesz część odpowiedzi na swoje pytanie.
    http://www.mswia.gov.pl/cudzo_leg_status.html

    Pozdrawiam, Joker

  • 3. Data: 2003-01-21 20:17:08
    Od: "Paweł" <a...@p...fm>