  • 1. Data: 2004-07-15 19:15:17
    Temat: czy działalność gospodarczą można zgłosić w US pocztą?
    Od: "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl>

    Jest REGON, jest konto, jest wpis do ewidencji - czy teraz muszę z tym iść
    osobiście do US, czy też można pocztą?

  • 2. Data: 2004-07-16 06:04:53
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    mozna poczta
    wymagane dokumenty to:
    wpis do ewidencji, regon, umowa z bankiem, prawo wlasnoci lokalu
    do okazania w orginale, wiec bedzie wezwanie lub zalacz kopie
    uwierzytelnione przez doradce podatkowego lub notariusza

    pozdrawiam
    grzess

  • 3. Data: 2004-07-16 06:36:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik grzess napisał:

> [...]
    > do okazania w orginale, wiec bedzie wezwanie lub zalacz kopie
    > uwierzytelnione przez doradce podatkowego lub notariusza

    Doradca podatkowy nie jest "osobą zaufania publicznego" ani urzędem więc
    jego poświadczenie zgodności z oryginałem można sobie zwinąc w trąbkę.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-07-19 19:16:22
    Od: "Piotr" <p...@b...poczta.onet.pl>

    > Doradca podatkowy nie jest "osobą zaufania publicznego" ani urzędem więc
    > jego poświadczenie zgodności z oryginałem można sobie zwinąc w trąbkę.
    >
    > Maddy

    Żona pojechała w końcu do US i spędziła tam ponad 2h popędzana pomiedzy
    różnymi pokojami, pocztą (bo musiała wpłacić różne tam opłaty do
    PIT-1/VAT-R, a US W-wa targówek to kasy nie prowadzi). Na umowę z mbank
    patrzono jak na raroga i kazano jej pisać ręcznie różne oświadczenia... No,
    nieźle się zaczyna ten small biznes!