  • 1. Data: 2004-07-15 14:43:43
    Temat: vat od benzyny do motocykla
    Od: "kasia" <t...@p...onet.pl>

    Czy można odliczyć?

  • 2. Data: 2004-07-15 15:10:23
    Temat: Re: vat od benzyny do motocykla
    Od: "kasia" <t...@p...onet.pl>

    Dodam jeszcze, że motocykl jest śr trwałym w firmie.

  • 3. Data: 2004-07-16 06:13:23
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    tak, mozna odliczac

    grzess

  • 4. Data: 2004-07-16 06:26:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik grzess napisał:

    > tak, mozna odliczac

    O ile jest to motocykl z homologacja ciężarową i spełnia wzór lisaka,
    ewentualnie jest to motocykl mający funkcje specjalne (czyli inne niz
    przewóz ludzi lub ładunków).

    Chyba sie jeszcze nie obudziłeś, grzes...
    Na oko to spisz od 1 maja o ile nie dłużej

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-07-16 07:27:22
    Od: "kasia" <t...@p...onet.pl>

    Ale czy motocykl jest pojazdem samochodowym?

  • 6. Data: 2004-07-16 07:33:02
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik kasia napisał:

    > Ale czy motocykl jest pojazdem samochodowym?

    A czemu uważasz że nie?
    Zmienili wczoraj prawo o ruchu drogowym?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-07-16 07:38:31
    Od: "kasia" <t...@p...onet.pl>

    Tylko sie zastanawiam. Poczytam prawo o ruchu drogowym.

  • 8. Data: 2004-07-16 08:12:49
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Chyba sie jeszcze nie obudziłeś, grzes...
    > Na oko to spisz od 1 maja o ile nie dłużej

    juz mnie obudzilas :P

    pozdrawiam
    grzess

  • 9. Data: 2004-07-16 21:58:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Jul 2004, kasia wrote:

    >+ Ale czy motocykl jest pojazdem samochodowym?

    Zapewniam cię że tak. Zawsze ma trochę radości kiedy rowerem mogę
    wyprzedzać w miejscach w których to motocyklom zabronione ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2004-07-22 08:20:12
    Od: "kojn" <k...@p...edu.pl>

    mojej księgowej na kursie powiedzieli ze można .... bo samochodowym nie jest