  • 1. Data: 2003-01-17 08:25:59
    Temat: czy jest VAT od nagrody pienieznej dla firmy?
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Witam,

    Dostałem na konto w banku PKO BP Inteligo 50 zł od banku za polecenie ich
    usług. Jest to nagroda w konkursie.
    Wpisałem to do KPiR jako dochód, ale czy nie powinienem też policzyć od tego
    VAT czyli 40,98 zł netto do KPiR jako dochód i 9,02 zł jako VAT dla US?
    Doradźcie...

    Podobnie z PLUS GSM dostałem bon na 100 zł, za który kupiłem (z dopłatą)
    akcesoria do telefonu. Czy tu też wyliczam jakiś VAT?

    Pozdrawiam
    Kuba