  • 1. Data: 2003-01-17 08:20:49
    Temat: korekta dek
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Który artykuł nowej ordynacji mówi o tym, że przy złożeniu korekty US może
    wymierzyć karę i o tym "czynnym żalu"
    Właśnie musze złożyć korektę i chcę się wykazać "czynnym żalem" :)

    pozdrawiam
    galis

  • 2. Data: 2003-01-17 09:23:29
    Temat: Re: korekta dek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Jan 2003, Galis wrote:

    >+ Który artykuł nowej ordynacji mówi o tym, że przy złożeniu korekty US może
    >+ wymierzyć karę

    To działa na odwrót: za uchybienie skarbowe "należy się kara" ('by
    definition' :>). Przedtem w OP było czarno na białym wyłączenie:
    niezależnie od powodu, przyczyn itp - o ile podatnik złożył
    korektę nim US "podjął działalnia" to nie podlegał karaniu.

    >+ i o tym "czynnym żalu"

    Czynny żal jest mniej skuteczny: o ile US jest w stanie ci wykazać
    że *mógł* ci wcześniej udowodnić że zaliczyłeś wykroczenie - to
    nie działa... :( Inaczej mówiąc: jeśli *po* twojej korekcie okaże się
    że w jakichś *wcześniejszych* dokumentów które znalazły się w USie
    wcześniej da się wywieść twój błąd...to nie pomoże.

    >+ Właśnie musze złożyć korektę i chcę się wykazać "czynnym żalem" :)

    Nie pamiętam, ale to chyba w KKS znajdziesz !

    >+ pozdrawiam

    Wzajem, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-01-17 09:40:10
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    wiadomości
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .

> [...]
    > wcześniej da się wywieść twój błąd...to nie pomoże.

    > Nie pamiętam, ale to chyba w KKS znajdziesz !

    Czynny żal jest w/g KKS art.16
    Jolka

  • 4. Data: 2003-01-17 10:24:59
    Od: "Galis" <g...@g...pl>