  • 1. Data: 2007-07-12 09:33:39
    Temat: czy krzyżówki to kultura
    Od: "k" <k...@a...net>

    Witam

    czy ktoś może mnie oświecić jakie jest PKWiU na układanie krzyżówek dla
    wydawnictw?

    konkretnie interesuje mnie, czy mieści się to w tym zakresie pkwiu 92, o
    którym mowa w załączniku 4 poz 11 ustawy vat????

    a po ludzku - czy to jest zwolnione z vat, czy na 7%
    wg załącznika 3 poz.162???

    dziękuję i pozdrawiam
    KTP

  • 2. Data: 2007-07-12 11:03:46
    Temat: Re: czy krzyżówki to kultura

    Dnia 12-07-2007 o 11:33:39 k <k...@a...net> napisał(a):

    > Witam
    >
    > czy kto? mo?e mnie o?wieciae jakie jest PKWiU na uk?adanie krzy?ówek dla
    > wydawnictw?
    >
    > konkretnie interesuje mnie, czy mie?ci si? to w tym zakresie pkwiu 92, o
    > którym mowa w za??czniku 4 poz 11 ustawy vat????
    >
    > a po ludzku - czy to jest zwolnione z vat, czy na 7%
    > wg za??cznika 3 poz.162???

    Złóż zapytanie do GUS, może coś pomogą :)