  • 1. Data: 2009-02-19 18:12:57
    Temat: czy mozna odliczyc cala ulge rehabilitacyjna?
    Od: "IKA" <i...@p...onet.pl>

    w pazdzierniku mialam operacje,
    w grudniu zostalo mi przyznane orzeczenie ze znacznym stopniem
    niepelnosprawnosci,
    na siebie mam zarejestrowany samochod, ktorym to dojezdzalam na chemie i
    wyznaczone wizyty lekarskie
    mam zapytanie, poniewaz chorowalam w 2008 roku niecale 3 miesiace, a
    orzeczenie o niepelnosprawnosc zostalo mi przyznane w ostatnim miesiacu
    roku, to czy moge odliczyc od dochodu za 2008 rok cala ulge rehabilitacyjna
    tj. 2280 zl?