  • 1. Data: 2002-04-18 10:28:08
    Temat: czy można odliczyć lustro?
    Od: "leszcz" <l...@w...pl>

    trochę trywialne pytanie, ale ktoś może ma gotową odpowiedź:
    tak sobie przeglądam faktury "remontowe" i widzę, że większość rzeczy
    których się nie odlicza ma stawkę VAT 22 a tych któe odliczyć można - 7%
    M.in. jest tam lustro, które wmurowałem w ścianę ale ma oczywiście 22% - tak
    się zastanawiam, że w razie kontroli na pewno zacznie się dociekanie
    dlaczego to odliczyłem, przecież to może być lustro wolno stojące?
    Co mam zrobić? - odliczać, a w razie kontroli zaprosić ich na wizytę domową?
    czy nie odliczać ?
    A może jest jakiś spis w którym czarno na białym jest wymienione lustro ?

    Dziękuję za poradę

    Leszcz

  • 2. Data: 2002-04-18 22:11:50
    Temat: Re: czy można odliczyć lustro?
    Od: "Teresa Rocka" <t...@w...pl>

> [...]
    > czy nie odliczać ?
    > A może jest jakiś spis w którym czarno na białym jest wymienione lustro ?

    Mozna odliczyc jesli jest wmurowane w sciane, tak jak np. klepka do podlogi
    .