  • 1. Data: 2004-02-17 11:58:59
    Temat: czy można odpisać ciśnieniomierz?
    Od: "Michal " <p...@g...pl>

    Witam,
    chciałbym się dowiedzieć, czy w ramach ulgi "rehabilitacyjnej" osoba
    niepełnosprawna (posiadająca grupę inwalidzką) może odpisać od dochodu zakup
    ciśnieniomirza. Moja mama ma rachunek/fakturę, ale ja nie jestem tego pewien.
    Z góry dziękuję za info.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2004-02-17 17:21:52
    Temat: Re: czy można odpisać ciśnieniomierz?
    Od: "CYTERES" <c...@i...pl>

    Użytkownik Michal <p...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c0svm3$f8b$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    zakup
    > ciśnieniomirza. Moja mama ma rachunek/fakturę, ale ja nie jestem tego

    http://www.gazeta.pl/usenet/
    To zależy. Jeżeli spełnia on rolę niezbędnego urządzenia dla podtrzymania
    czynności życiowych, to bez zastrzeżeń możesz odliczyć, jednak wszystko
    zależy od rodzaju niepełnosprawności. Jeżeli np. występują "skoki" ciśnienia
    i od tego zależy stosowanie określonych leków to myślę że nie ma przeszkód
    do odliczenia.