  • 1. Data: 2004-02-17 11:52:22
    Temat: zwrot towaru kontrahentowi zagranicznemu
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    Witam,

    nie do końca jestem przekonany czy powinno to znaleźć się na tej grupie
    ale spróbuję.

    Problem z jakim się zetknąłem jest następujący:

    Zamówiłem za granica towar który został przesłany przez DHL i oclony
    następnie dotarł do mnie i okazało się że część towaru jest właściwa a
    cześć jest inna od zamówionego. Proszę o rady jak należy w takim
    przypadku postąpić "fizycznie" i podatkowo?

    Spróbuję również sobie sam odpowiedzieć:
    Towar odsyłam i czekam na korektę do faktury którą otrzymałem (wraz ze
    SAD-em) następnie oczekuję nowej przesyłki z właściwym towarem +
    odpowiedniej faktury do tego towaru.
    Czy dobrze rozumuję?

    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam,